Photo

آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در پیامی این روز را به تمام جوانان کشور و استان مازندران تبریک گفت.

در متن پیام تبریک آمده است: چه فرخنده میلادی ست ان روز که مقدر است به نام مبارک جوان رقم بخورد و شعف تاختن برای فردایی پر از نوید سازندگی را برای ایران عزیز به ارمغان اورد .

میلادی که از معصومیت جوان کربلا به برومندان این کشور؛ نامی و روزی هدیه شد تا بسان علی اکبر بیرق جوانمردی برافراشته بماند بر بام بلندترین و نام اورترین سرزمین ها...

مفتخرم که همواره نه برای اغشتگی به شعارزدگی های معمول و عنوانی از تاریخ گذشته و از سر تکلیف برای سهمی که بدان مقامی نرسیده بلکه به واسطه ذهن خلاقتان و باور ضرورت حضور در کنارم در تصمیم های سرنوشت ساز و تصمیم سازی های کلان مدیریتی در جایگاه مشاوران جوان بهره مند باشم.

چه اعتباری از این برتر برایم که در باورتان باشد که هنوز اندیشه های بکرتان در ردای مدیریت خریدار دارد و در پشت میزهایی که با افتخار در اختیارتان قرار گرفت منشا اثر خواهید بود .

استمرار حضورتان و همراهی های همیشگی تان در جایگاه مشاوران جوان و لبیک های دلگرم کننده تان به دعوتهای گاه و بیگناه گمانم را امن درست رفتن مسیری می دارد که متعلق به شما و فرزندان دلبند شماست.

همچنین بر خود فرض می دانم این روز مبارک را به یکایک اعضای جوان کتابخانه های عمومی استان که با حضور در مراکز علمی که با هدف ارتقای سطح دانش و اشتراک گذاری فرصت های مطالعاتی هر روز در حال بازاوری است ؛ تبریک گویم و ارزومند انم که این مراکز به همت خیرین و اعتبارات استانی و کشوری کما فی السابق افزایش یابد تا شاهد شور و حضور روزافزونتان در بستری برای مطالعه و علم اندوزی باشیم

ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ص) و بزرگداشت روز جوان عزت های مانا در کشوری سربلند به نام ایران را برایتان در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر مسئلت دارم.