معاون اداری مالی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران به همراه کارشناس عمرانی اداره کل در راستای تسریع پروژه کتابخانه لاریم جویبار در جلسه‌ای در کتابخانه شهید کاکو جویبار با خیر فرهنگی، حاج اسماعیل فکوری دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، ظهر امروز(2 اسفندماه ۹۹) سید احسان موسوی‌تاکامی معاون اداری مالی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران با همراه کارشناس عمرانی اداره کل و اکبری رئیس کتابخانه‌های عمومی جویبار با حضور در کتابخانه شهید کاکو جویبار با خیر فرهنگی استان حاج اسماعیل فکوری دیدار و گفتگو کردند.

معاون اداری مالی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش خیران کتابخانه ساز جویباری گفت: اشاعه فعالیت های مرتبط با کتاب و کتابخوانی نیازمند تلاش همه مسئولان و خیران است.

موسوی تاکامی با تأکید بر ضرورت ترویج کتابخوانی، افزود: باید از ظرفیت مجمع خیران برای تکمیل پروژه‌ها و تجهیزات مورد نیاز کتابخانه‌ها استفاده شود.
وی با اشاره به اختصاص نیم درصد درآمد شهرداری به کتابخانه ها، تصریح کرد: تنها منبع درآمدی کتابخانه‌ها برای تأمین هزینه‌های جاری، همین نیم درصد است که باید شهرداران به موقع پرداخت کنند تا بتوانیم بسیاری از پروژه های نیمه کاره را به اتمام برسانیم.

پروژه کتابخانه لاریم جویبار با مساحت 250 مترمربع و زیربنای 125 مترمربع در حال ساخت است و در حال حاضر بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.