WhatsApp Image 20210112 At 000228

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از قول مساعد نمایندگان مازندرانی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برای ترمیم بودجه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در مجلس خبر داد.

آرزو ولیپور طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه اعتبار مصوب نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز کتابخانه‌های عمومی با حجم وسیع فعالیت‌ها در سطح کشور نیست، اظهار کرد: به همت و تاکید مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با نمایندگان کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ارتباطات مکرر گرفته شد و مسائل مد نظر منتقل شد.

وی با اشاره به این که کتابخانه‌های عمومی موتور محرکه فرهنگ و دانش در هر جامعه ای هستند افزود: این حرکت نباید از شتاب بایستد تا شاهد اتفاقات خوب در این بخش باشیم، لذا تلاش و پیگیری مستمر جهت ترمیم بودجه نهاد به همت نمایندگان کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از دغدغه های ما در این ایام است که امید می‌رود با هماهنگی های صورت گرفته بخش بسیاری از نیازها جبران شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی مازندران گفت: در مازندران با پیگیری‌های صورت گرفته به همت دکتر باقرزاده، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار و دکتر سید شمس‌الدین حسینی، نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد، دو عضو مازندرانی در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، اقدامات خوبی برای همراه سازی صورت گرفته که صمیمانه از توجه نمایندگان مجلس قدردانی می‌شود.

ولیپور افزود: نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان دستگاه متولی دانایی و آگاهی، همواره به نیروی انسانی به عنوان یک ارزش والا نگریسته و در همه حال دغدغه معیشت و رفاه همکاران خدوم خود را دارد.

با اعلام اینکه کتابداران حتی در شرایط کرونایی با خلاقیت و برنامه های متنوع در حال فعالیت هستند و این نشان از روح بلند مسئولیت پذیری و تعهد این قشر فرهیخته است، بیان کرد: ترمیم بودجه می‌تواند قسمتی از دغدغه های کتابداران را کاهش داده و سبب آرامش این تلاشگران فرهنگی شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی مازندران در پایان با قدردانی مجدد از دکتر حسینی و دکتر باقرزاده نمایندگان مازندرانی در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: در مازندران نگاه مثبتی از سوی نمایندگان مجلس به کتابخانه های عمومی وجود دارد و این نگاه می‌تواند یاریگر این مجموعه در تحقق اهداف سازمانی باشد.