NewsImage89277915NewsImage7378154741086 412

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی؛ درگذشت حاجیه خانم رقیه پور آج بیشه، مادر شهیدان والامقام توفیق و محمد دیو سالار را تسلیت گفت. ‎

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

                                  انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی ماجده، ام الشهدا حاجیه خانم رقیه پور آج بیشه مادر گرانقدر شهیدان والامقام توفیق و محمد دیوسالار موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

مادران مؤمنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا(س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها و آرمان های انقلاب اسلامی، تقدیم ایران اسلامی کردند.

اینجانب درگذشت والده والامقام شهیدان دیوسالار، حاجیه خانم رقیه پور آج بیشه را به محضر حضرت ولیعصر ( عج الله تعالی فرجه الشریف )، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی )، جامعه بزرگ ایثارگران، مردم شهید پرور مازندران و شهرستان نوشهر بویژه خانواده محترم آن زنده یاد تسلیت و تعزیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان،  رحمت واسعه و رضوان الهی برای آن فقیده سعیده و برای بازماندگان خاصه بیت شریف شهیدان گرانقدر دیو سالار، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.  

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران