Photo                 1

در هفته کتاب و کتابخوانی بخش تخصصی مازندران‌شناسی در کتابخانه ابن شهر آشوب ساری با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران افتتاح شد.

 صبح امروز 29 آبان ماه به مناسبت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی آیین افتتاح بخش تخصصی مازندران‌شناسی همراه با آیین اهدای کتاب به کتابخانه با شعار «اهدای کتاب اهدای دانایی» با حضور آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران، رضایی فرماندار ساری ، حسین اسلامی رئیس پژوهشکده ساری شناسی، زارع مدیرکل ارشاد استان و جمعی از کتابداران در کتابخانه ابن شهر آشوب ساری برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در این مراسم با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار اظهار کرد: با توجه به هفته مازندران و هفته کتاب و کتابخوانی، نیاز بوده تا به صورت ویژه و تخصصی بخش مازندران ‌شناسی در کتابخانه ابن شهر آشوب راه‌اندازی شود.

آرزو ولیپور با اشاره به اینکه بخش مازندران شناسی در بیشتر کتابخانه های عمومی استان فعال است بیان کرد: پژوهشگران و نویسندگانی که در حوزه مازندران به صورت تخصصی فعالیت می کنند این بخش از کتابخانه مرجع مناسبی برای پژوهش است.

حسین اسلامی رئیس پژوهشکده ساری شناسی نیز با قدردانی از اقدامات و فعالیت های مبتکرانه کتابخانه های عمومی استان در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، خواستار توجه ویژه مسئولان ملی و استانی برای تکمیل کتابخانه مرکزی ساری شد.