Uh
.
⭕ مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در استان مازندران به صورت حضوری و در شهرستان ها به صورت مجازی با حضور استاندار مازندران، معاون سیاسی استاندار، مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران، تعدادی از مدیران کل استان، فرمانداران برتر در برگزاری انجمن ، کتابداران برتر و تعدادی از منتخبان جشنواره رضوی در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

?️استاندار مازندران با قدردانی از زحمات مدیرکل کتابخانه های عمومی و معاونین اداره کل، اعضای انجمن کتابخانه ها، فرمانداران شهرداران، بخشداران و دهیاران در ترویج فرهنگ کتابخوانی، بیان کرد: خلاقیت و نوآوری مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران جای تحسین دارد.

?️احمد حسین زادگان با ابراز رضایت از عملکرد مثبت کتابخانه های استان در حوزه کنتابخوانی، تصریح کرد: مسئولان کتابخانه های عمومی استان خستگی ناپذیر و بدوم حاشیه پیگر مسائل افزایش سرانه کتاب و کتابخانه هستند.

?️آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران نیز در این آیین ضمن تبریک رتبه نخست مازندران در کتابخانه‌سازی به استاندار و خیران استان، اظهار کرد: در یک سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه کتابخوانی در استان رقم زده شده است.

?️وی تصریح کرد: در هشت طرح ملی در حوزه کتابخوانی 96 برگزیده از مازندران در این طرح ها انتخاب شدند.

?️دکتر امین متولیان معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز که صورت مجازی در این برنامه حضور پیدا کرد، با قدردانی از استاندار مازندران در حمایت از برنامه های فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: اقداماتی که در استان با مدیریت خانم ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در حال انجام است، جای قدردانی دارد.