Photo                 4

در ادامه دیدارهای هفته کتاب صورت گرفت؛دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندرانمدیرکل آموزش و پرورش مازندران در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی از تلاش و کوشش خالصانه کتابداران استان قدردانی کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با همراهی معاون پرورشی و رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری، با آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در این دیدار گفت: با توجه به ماهیت فرهنگی هر دو مجموعه آمادگی انجام برنامه های مشترک فرهنگی را داریم و از همسویی و همکاری هر دو مجموعه در جهت ترویج فرهنگ مطالعه در بین دانش آموزان استقبال می کنیم.

آرزو ولیپور خاطرنشان کرد: فرهنگ و تعالی هر جامعه ای با گسترش فرهنگ مطالعه و ارج نهادن به مقام کتاب و کتابخوانی صورت می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز ضمن تبریک هفته کتاب و کتاب خوانی بیان کرد: با هدف پیگیری و اجرای برنامه های نهضت مطالعه مفید در فضای مجازی ،  کانال «کتابشاد» با همکاری دو جانبه آموزش و پرورش مازندران و کتابخانه های عمومی مازندران راه اندازی شد که امید است با ایجاد این کانال باب مطالعه به روی همه دانش‌آموزان استان گشوده شده و علم آموزی فقط مختص به کتب درسی نباشد.

علیرضا سعدی‌پور از راه اندازی پویش دانش آموزی «من و یارمهربانم» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از 27 آبان تا 3 آذر در محورهای بازگویی خلاصه یک کتاب و توصیف کتابخانه خانه ما خبر داد.

در پایان این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اهداء لوح و هدیه‌ای از اقدامات خلاقانه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تجلیل کرد.