رئیس مجمع نمایندگان مازندران در پیامی ضمن گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، کتاب را چراغ هدایت انسان برای یافتن مسیر راستین و اصیل انسانی دانست.

مهدی سعادتی نماینده مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان مازندران در پیامی ضمن گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، کتاب را چراغ هدایت انسان برای یافتن مسیر راستین و اصیل انسانی دانست.

 در این پیام آمده است:

کتاب میراثی ماندگار، پدیده ای باشکوه و با ارزش و عنصری رشد آفرین و روشنگر در پهنه زندگی بشر است وتجربه جهانی نشان می‌دهد که رشد و توسعه تمدن‌ها، ریشه در رشد فکری و فرهنگی آن جامعه دارد و بدون رشد فرهنگ کتاب‌خوانی در جوامع، نمی‌توان به رشد هیچ تمدنی دل‌خوش کرد.

نقش کتابخانه‌ها نیز در انتقال علوم به افراد، بسیار سازنده بوده است، از این‌رو کتابخانه را می‌توان به‌عنوان کانون همایش صاحب‌نظران و موزه پرطراوت اندیشمندان دانست به‌طوری‌که این نهاد، می‌تواند بالندگی و شکوفایی استعدادهای دانش‏ آموزان و دانشجویان را به ارمغان آورده و درنتیجه به تولید اندیشه، دانش و رشد فرهنگ مطالعاتی جامعه منجر شود.

اینجانب ضمن تبریک هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، از تمامی تلاشگران عرصه اندیشه و قلم نهایت تقدیر و قدردانی را دارم و از خداوند متعال توفیق روز افزونشان را خواستارم.