501

فرماندار میاندورود گفت: انتظار می رود شهرداری سورک با پرداخت به موقع سهم نیم درصد از محل درآمدهای خود برای کتابخانه های عمومی یاریگر این نهاد مهم فرهنگی در سطح شهرستان باشد.

پنجاهمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان میاندورود با محوریت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور فرماندار شهرستان میاندورود، شریعت ر‌ئیس اداره امور مشارکتهای و انجمنهای اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، احمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  و دیگر اعضای حقوقی و حقیقی و مدعوین جلسه انجمن در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار میاندورود نیز ضمن تشکر از عملکرد اداره کتابخانه های عمومی میاندورود اظهار داشت: کتاب و کتابخانه از جایگاه بسیار والایی برخوردار است و شایسته است که همه ما به برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد فرهنگی اهتمام داشته باشیم.

حسین منفردی افزود: فعالیتهای فرهنگی نقش بسزایی در تربیت دانش آموزان دارد که نباید بدلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شود و ارگان های فرهنگی باید هرچه قوی تر از قبل در سطح فضای مجازی این امور را ادامه دهند.

فرماندار میاندورود بیان کرد: انتظار می رود شهرداری سورک با پرداخت به موقع سهم نیم درصد از محل درآمدهای خود برای کتابخانه های عمومی یاریگر این نهاد مهم فرهنگی در سط شهرستان باشد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی میاندورود نیز در این جلسه ضمن گزارشی از مهم‌ترین اقدامات این نهاد، بیان کرد: این اداره با همکاری کتابداران خود توانست برنامه های متنوعی را در بستر فضای مجازی در ایام کرونا از جمله ( مسابقات نقاشی و کتابخوانی ، پویش کتابخوان ، معرفی کتاب و ...) را اجرا کند.

وی با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی بیان کرد: امسال برنامه های متنوعی به مناسبت هفته کتاب در سطح فضای مجازی با همکاری دیگر ادارات شهرستانی برگزار می‌شود.