Photo                 1

جلسه‌ای با محوریت برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در دفتر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران با حضور دستگاه‌های فرهنگی هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

جلسه هم اندیشی برنامه‌های هفته کتاب امسال با حضور آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، عباس اسمعیلی چپی مدیرکل حج و زیارت استان و نماینده ای از سوی اداره کل اوقاف ، به عنوان دستگاه‌های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران برگزار شد.

ولیپور در این جلسه ضمن ابراز خوشحالی به واسطه بازگشت پیکر مطهر 5 شهید مدافع حرم استان و تبریک به مشاوران کودک اداره کل که از فرزندان این شهدا هستند گفت: ما دستگاه های فرهنگی باید راه و منش این شهدا را با برنامه‌های درست که اجرا می‌کنیم به نسل های جوان و نوجوان نشان دهیم که اگر این محقق شد یعنی راه ما و کار ما درست است .

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در ادامه از روند اجرای برنامه منتخبین هفته کتاب در نهاد و اداره کل توضیح داد و افزود: در شرایط فعلی که ممنوعیت فعالیت‌های حضوری را داریم باید برنامه ها را طوری متنوع و جذاب در بستر فضای مجازی اجرا کنیم که برای مردم و جامعه هدف ترویج کتابخوانی مشهود باشد و به شایستگی اززحمات و تلاش های یکساله کتابداران درسطح استان تقدیر شود.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز ضمن ابراز خوشحالی از تنوع و جذابیت برنامه‌های فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان، از زحمات مدیرکل و کارکنان اداره کل به باس اجرای این برنامه های ترویجی قدرانی کرد و گفت: ما دراستان مازندران به پاس حضور خانم ولیپور در تمامی جشنواره ها و برنامه‌های ملی کتابخوانی رتبه برتر را داریم و این نشان از مجموعه ای کارمد، جوان و خوش فکر در کتابخانه‌های عمومی استان است.