IMG 17952

در دیدار مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان استان با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران مطرح شد؛آغاز همکاری مشترک بیمه‌ای و توسعه کتابخوانی در روستاهای مازندران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در دیدار با مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان استان بر انجام همکاری‌های مشترک در توسعه برنامه های فرهنگی در کتابخانه های روستایی و رفع مشکلات بیمه‌ای تاکید کرد.

 محمد ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران صبح امروز( 12 مهرماه) با آرزو ولی پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در محل دفتر اداره کل دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در این دیدار توسعه کتابخانه‌ها در مناطق روستایی را از اولویت های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور عنوان کرد و افزود: ساخت کتابخانه ها در دل روستاها سرمایه‌ای ارزشمند در عرصه فرهنگ کشور است.

آرزو ولی‌پور گفت: کتابخانه‌ها در روستاها کانون آگاهی‌بخشی هستند و باید همه نهادها در این مسیر کمک حال کتابخانه‌های عمومی استان باشند.

محمد ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران نیز در این دیدار راه‌اندازی کتابخانه در روستاها را از نیازهای فرهنگی جامعه عنوان کرد و گفت: کتابخانه های عمومی به عنوان یکی از ارکان توسعه فرهنگی بیش از پیش نیاز به حمایت دارد.

وی از پوشش بیمه‌ای برای اعضای کتابخانه‌های روستایی خبر داد و افزود: کتابخانه‌های روستایی می‌توانند در توسعه اقتصادی و اجتماعی نقش مهمی داشته باشند.

در پایان این دیدار مقرر شد تفاهم نامه ای مشترک بین اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران در همکاری‌های مشترک در برنامه‌های روستایی در حوزه کتابخوانی، رفع مشکلات بیمه‌ای در کتابخانه‌های روستایی و ایجاد فضای کتابخوانی برای 120 هزار خانوار روستایی در آینده ای نزدیک منعقد شود.