WhatsApp Image 20200909 At 231526

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از دو پروژه احداث کتابخانه در ساری بازدید کرد.به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، بعدازظهر امروز (چهارشنبه، نوزدهم شهریور 99) آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با همراهی معاونین و رئیس اداره کتابخانه های عمومی ساری از پروژه های احداث کتابخانه در روستاهای اسبوکلا و بندارخیل این شهرستان بازدید کرد.
پروژه روستای اسبوکلا در زمینی به مساحت 300 و با زیربنای 260 مترمربع می باشد که پیشرفت 80 درصد دارد و پروژه روستای بندارخیل هم در زمینی به مساحت 300 و با زیربنای 390 مترمربع است که پیشرفت 20 درصدی داشته است.
ولیپور در خصوص توسعه کتابخانه های روستایی اظهار داشت: بیش از سی کتابخانه در حال ساخت در استان وجود دارد که اکثر آنها روستایی هستند و زمین این کتابخانه ها را هم اهالی روستا تامین کرده اند که نشاندهنده توجه شان به اهمیت مساله کتابخوانی و همت آنها برای توسعه فرهنگ است.
وی ابراز امیدواری کرد با ورود خیرین و توجه بیشتر مسئولین برای اختصاص اعتبارات کافی، شاهد بهره برداری از این کتابخانه ها در آینده ای نزدیک باشیم و روستاهای بیشتری را به عدالت فرهنگی نزدیک تر کنیم.