WhatsAppImage20200826at104231

سی و چهارمین کتابخانه روستایی مازندران به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولین در روستای بیشه سر بابل افتتاح شد.

 کتابخانه عمومی شهید علی بابایی بعنوان سی و چهارمین کتابخانه روستایی در مازندران با حضور آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، مهدی سعادتی و علی کریمی فیروزجایی، نمایندگان شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی، قربانعلی ولیزاده بورا، فرماندار بابل، علیرضا سعدی پور، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، قربانعلی شیرزاد، مدیرکل نوسازی مدارس استان، معاونین و گروهی از کارشناسان ستادی اداره کل کتابخانه ها، رئیس اداره و کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان و دهیار، اعضای شورا و جمعی از اهالی روستا و خانواده شهید بابایی در روستای بیشه سر بابل به بهره برداری رسید.
ولیپور در حاشیه افتتاح این کتابخانه، با قدردانی از حمایت های مسئولین استانی و شهرستانی و زحمات همکاران خود جهت افتتاح این کتابخانه، اظهار داشت: حمایت ها و زحمات و تلاش ها از این پس باید دو چندان شود تا کتابخانه ای که برای مردمی شهیدپرور راه اندازی و به نام یکی از شهدای عزیز نامگذاری شده است را به حد مطلوب خدمتگزاری فرهنگی برسانند.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد این کتابخانه منشأ امید فراوان برای مردم زحمتکش روستا باشد و به آنها کمک کند تا آینده فرزندانشان با وجود این سرمایه فرهنگی درخشان شود که البته تحقق این موضوع به اعتماد و توجه خانواده ها به این مرکز مهم فرهنگی نیازمند است.
نمایندگان مجلس هم ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان کتابخانه های عمومی استان و شهرستان بابل، اهتمام خود را در همراهی و مساعدت به کتابخانه های عمومی اعلام داشتند.
پس از آئین افتتاح، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با همراهی پدر شهید علی بابایی، بر سر مزار این شهید در روستا حاضر شد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.