WhatsAppImage20200824at124212

فرمانده قرارگاه عملیاتی غدیر شمال کشور، ماه محرم را ماه تبلور توأمان شور و شعور حسینی دانست و بر ضرورت تقویت شعور حسینی از سوی دستگاه های فرهنگی تاکید کرد.

سردار علی شالیکار فرمانده قرارگاه عملیاتی غدیر شمال کشور با آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در دفتر وی دیدار و گفتگو کرد.
سردار شالیکار در این دیدار با اشاره به اخلاص و فداکاری و فرماندهی ناب سردار شهید قاسم سلیمانی، این شهید والامقام را از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: یک انسان به قدری با عظمت می شود که شیطان بزرگ و حاکمان مستکبر جهان مستقیم برای ترور ایشان وارد عمل می شوند ولی نمی دانند که عظمت و بزرگی مکتب سلیمانی را هرگز نمی توانند مورد هدف قرار دهند.
وی افزود: این روزها که در ایام عزای سید و سالار شهیدان هستیم، فقدان شهید سلیمانی را بیشتر حس می کنیم اما به جمله معروف ایشان دل گرمیم که فرمود: «ما ملت امام حسینیم» و این راه معرفت و کمال و رستگاری را به روی ما می گشاید.
فرمانده قرارگاه عملیاتی غدیر شمال کشور، ماه محرم را ماه تبلور توأمان شور و شعور حسینی دانست و بر ضرورت تقویت شعور حسینی از سوی دستگاه های فرهنگی تاکید کرد و بیان داشت: تا می توانیم باید مکتب حسینی را با کتاب های عاشورایی ترویج کنیم و اینگونه به تربیت سردار سلیمانی ها ادامه دهیم.
ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هم در این دیدار با بیان اینکه تقویت آموزه های دینی، مذهبی و انقلابی، هدف مهم برنامه های ترویج کتابخوانی ما در کتابخانه های عمومی استان بوده و خواهد بود، اظهار داشت: ما نه تنها خود را یک نهاد عمومی بلکه یک قرارگاه فرهنگی می دانیم و اساس کار خود را بر مبنای جذب حداکثری و دفع حداقلی بنا نهادیم و خوشحالیم که مخاطبان برنامه های ما از سطح استانی فراتر رفته و در کل کشور مورد استقبال قرار می گیرد.
وی افزود: ما تاکنون بر روی موضوعات عاشورا، مهدویت و انقلاب اسلامی تمرکز ویژه داشته ایم و امیدواریم با برنامه ریزی هایی که در حال شکل گرفتن است، بیش از پیش و بهتر از گذشته برنامه هایمان را اجرا کنیم.