IMG20200625WA0037

 جلسه شورای اداری استان میان آمارهای ریز و درشت از شیوع دوباره ویروس کرونا در شهرستان عباس آباد برگزار شد تا بار دیگر با انتشار اخباری امیدبخش در راستای همت مسئولین در ساختن فردایی بهتر برای نسل آینده , امید را در جامعه تسری دهد .

از آنجا برگزاری جلسه شورای اداری در غرب استان با تدبیر احمد حسین زادگان استاندار مازندران حائز اهمیت می شود که به مردم غرب استان این اطمینان خاطر داده شود که قرار نیست در ایامی که با شروع مسافرت ها و حجم بالای گردشگران ,غرب استان مستعد مشکلات زیستی و نگرانی است , مسئولین ارشد استانی آنها را تنها بگذارند . اما از جدا از حسن اتخاذ تدبر استاندار در برگزاری جلسه در غرب استان و تحقق وعده ای که پیش از این از سوی وی داده شد , نکته حائز اهمیت آن تقدیر از یک خیر کتابخانه ساز بود. پزشک متخصصی که ضمن مشارکت در ساخت یک کتابخانه , هزینه احداث اولین کتابخانه سبز در استان را با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان , برعهده گرفت . کتابخانه ای که جدا از کارکرد فرهنگی و علمی , به عنوان یک اثر معماری و نوین به نسل های بعد هدیه خواهد شد .

تقدیر احمد حسین زادگان از دکتر سید نجات حسینی، فوق تخصص جراحی پلاستیک  به عنوان یک خیر کتابخانه ساز استمرار سیاست های استاندار مازندران در ارج نهادن به مشارکت های مردمی و تحقق توسعه پایدار در استان مازندران است . حسین زادگان نشان داد که مدیرانش را در مسیر ناهموار رسیدن به تحقق اهدافشان تنها نمی گذارد و برای اقدامات موثرشان در حوزه خدمت به مردم وقت می گذارد .

زمانی که استاندار مازندران به اداره کل کتابخانه های عمومی استان اختصاص داد و در یکی از مهمترین جلسات از اقدام دکتر آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تقدیر کرد یک خداقوت عمیق به اقدامی در خور تحسین بود که قطعا تمام خستگی های راه های دشوار مسولیت را برای هر مدیری هموار می کند .

بی تردید اگر اقدامی از این دست در استان استمرار یابد و هر گونه مشارکت های مردمی و سرمایه گذاری های انجام شده در استان به صورت موردی اطلاع رسانی شود , بار دغدغه های مردم کمتر شده و به فردایی روشن امیدوار خواهند شد ...