IMG20200625WA0031

 جلسه شورای اداری مدیران استان که در روز پنجشنبه، پنجم تیرماه ۹۹ در شهرستان عباس آباد برگزار شد، یک روز کتابخانه ای را پشت سر گذاشت.

معرفی کتاب از سوی آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، تقدیر احمد حسین زادگان، استاندار مازندران از یک خیّر کتابخانه ساز و قدردانی از ولیپور به پاس تلاش برای ارتقای زیرساخت های فرهنگی استان با مشارکت خیرین از بخش های مهم این جلسه بود.
در این جلسه که با حضور سید شمس الدین حسینی، نماینده شهرستان های عباس آباد، تنکابن و رامسر و دکتر محسنی بندپی نماینده محترم نوشهر چالوس در مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران ارشد استان همراه بود، از دکتر سید نجات حسینی، فوق تخصص جراحی پلاستیک که پیش از این یک کتابخانه عمومی در ساری ساخته و بنا دارد با مشارکت ۴ میلیاردی، برای نخستین بار در کشور، یک باب کتابخانه سبز در یکی از بوستان های ساری بسازد، با اهدای لوح سپاس از سوی استاندار مازندران تقدیر شد.
حسین زادگان در این خصوص طی سخنانی اظهار داشت: خانم ولیپور باید به الگوی مدیریتی استان تبدیل شود چراکه توانسته است با همراه نمودن خیرین، اقتصاد در عرصه فرهنگ را شکوفا کند و تا بحال هم برای احداث کتابخانه و هم برای فعالیت های اثرگذار فرهنگی، چند خیّر را تا به سرانجام رسیدن، همراه کرده است.
وی در تقدیر از دکتر سید نجات حسینی هم بیان داشت: کتابخانه سازی در تاریخ ایران و اسلام، یکی از راهبردی ترین اقدامات فرهنگی بوده است و به‌خود می بالیم که در این برهه از زمان این سنت پسندیده و پرافتخار را از سوی فرهیختگانی از میان دانشمندانِ نیکوکارمان ادامه دار می بینیم و از این رو شایسته می دانم از دکتر حسینی به خاطر فعالیت های موثر و خیرخواهانه در حوزه های آموزشی و فرهنگی کشور و تخصیصاً در استان مازندران تقدیر داشته باشم.
گفتنی است در ابتدای این جلسه، کتاب سیاست شادکامی اثر درک باک از سوی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان معرفی شد