WhatsAppImage20200608at130822

مدیرکل کتابخانه های عمومی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی قائمشهر حضور یافت و بر لزوم همگرایی قانونی مدیران شهری در پیشبرد اهداف فرهنگی شهرستان تاکید کرد.

دکتر آرزو ولیپور، در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی قائمشهر حضور یافت و در حضور اعضای جلسه، ضمن تاکید بر همگرایی قانونی مدیران شهری در پیشبرد اهداف فرهنگی شهرستان، پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی از سوی شهرداری ها را لازمه حیات فرهنگی در شهرها دانست و اظهار داشت: این پرداخت ها در رویکردهای مدیران شهری باید در اولویت باشد و کم توجهی به مسئله فرهنگ، هزینه های هنگفت و گزافی از نوع آسیب اجتماعی در پی دارد.
وی با قدردانی از مصوبات خوب جلسات پیشین انجمن در این شهرستان و اجرای حداکثری آنها، گفت: برطرف شدن موانع برای آغاز عملیات احداث کتابخانه در شهر ارطه و تجهیز سیستم سرمایش و گرمایش و نصب دستگاه های صوتی سالن اجتماعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کتابخانه جمشید احمدی قائمشهر، از مسائلی است که باید با همت مسئولین در شهرستان قائمشهر هر چه زودتر به سرانجام برسد تا ارائه خدمات فرهنگی در وسعت و کیفیت بیشتر رقم بخورد.
ولیپور همچنین با تشکر از همه همکاران خود در قائمشهر برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره کتابخوانی رضوی، استقبال مردم از این جشنواره را تا بحال خوب ارزیابی کرد اما اذعان داشت: فعالیت ها باید برای حفظ رونق جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه که جشنواره در جریان است، ادامه داشته باشد.
گفتنی است پس از این جلسه، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در کتابخانه عمومی جمشید احمدی حضور یافت و ضمن بازدید از کتابخانه، با کتابداران به گفتگو پرداخت.