100100564 677406146153592 2732362547027319120 N

 ♦️ لشکری از شهدا به فرماندهی شهیدِ قدس، حاج قاسم سلیمانی در مسجدالاقصی چشم انتظار ما هستند

بسم الله الرحمن الرحیم ?

مسئله آزادی فلسطین و مبارزه و مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی، از مهمترین مسائلی بوده که از آغاز نهضت انقلابی امام خمینی(ره) مورد تاکید ایشان قرار گرفت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم، یکی از راهبردی ترین ابتکارات امام، مربوط به همین موضوع و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس بوده است. ?

این اقدام حکیمانه و مجاهدانه، همراهی مشتاقانه‌ی امت اسلام را به همراه داشت و چشمان انقلاب اسلامی ایران را به افق قدس، امیدوارانه خیره ساخت تا مرحله به مرحله و گام به گام، ظلم و جنایت را از سر راه خود و مسلمانان و مستضعفان بردارد و قدرت اسلام را به مسجدالاقصی برساند. ?

به رغم همه‌ی دشمنی های گسترده و زورمآبانه‌ی مستکبران، امروز به لطف رهبری حکیمانه و مقتدرانه‌ی امام خمینی و امام خامنه ای، پرچم قدرت اسلام در پشت دیوارهای فلسطین افراشته شده است و استکبار و ایادی اش، در حالت ذلت به آینده‌ی شوم خود می اندیشند. ? امروز، لشکری از شهدا به فرماندهی شهیدِ قدس، حاج قاسم سلیمانی که راه را برای ما هموار کردند، در مسجدالاقصی چشم انتظار ما هستند که به قدس در آئیم و بساط جنایت های اسرائیلیان را برچینیم و فریاد آزادی فلسطین را سر دهیم و البته شواهد و قرائن هم چنین روزی را نزدیک نشان می دهد. ?

هر چند امسال روز قدسمان را بخاطر رعایت نکات بهداشتی در خانه می مانیم اما وجود امت اسلامی در مغناطیس فرمایشات فاتحانه‌ی رهبر معظم انقلاب قرار خواهد گرفت که بیش از پیش ترس و واهمه بر اندام بزدل های صهیونیست خواهد انداخت. ?

وَ نُریدُ اَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الاَرضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ