IMG20200520WA0026

منصور علی زارعی منتخبی است که به زودی با سوگندی که برای خدمت به مردم یاد می کند بر کرسی مجلس یازدهم می نشیند و مدافع یکایک ارایی می شود که با اطمینان قلبی به عملکردش در صندوق های رأی انداخته شد . اما یکی از مهمترین نشانگانی که دلمان را به خدمت صادقانه اش گرم کرد و امیدوار؛ حضورش در دفترکار دکتر آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران بود . حضوری که نشان می داد زارعی به خوبی واقف است مسیر اصلاح جامعه در تمامی ابعاد از فرهنگ می گذرد . علم او بر تاثیر افزایش سهم مطالعه هر شهروند ایرانی بر تصمیم گیری های به هنگام در راستای افزایش بصیرت بخشی بر کسی پوشیده نیست .

زارعی منتخب مردم شریف شهرستانهای ساری و میاندورد در مجلس یازدهم با تقدیر از برنامه ریزی های مدون فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی استان به مدیریت دکتر آرزو ولیپور , از نشانه های ترسیم افقی هدفمند در آینده این نهاد خبر داد و گفت: نهاد کتابخانه های عمومی استان توانسته ارتباط مستقیم و اثربخشی را با آحاد مردم به ویژه جوانان تحصیلکرده برقرار کند که این مزیت یه امتیاز ویژه برای  فرهنگ جامعه منصوب می شود /

وی قول مساعد داد که مسئله فرهنگ و به ویژه کتاب و کتابخوانی و مشکلات مبتلابه این نهاد به صورت جدی در مجلس یازدهم دنبال  خواهد شد.

زارعی حواسش به احداث کتابخانه مرکزی استان بود و قول مساعد داد تا این پروژه 10 ساله با حمایت های ملی به سرانجام برسد.  

دکترآرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی که شایستگی های بی بدیلش در مدیریت نهاد کتابخانه های عمومی استان بر کسی پوشیده نیست نیز در این دیدار به بیان گزارش عملکردی جامع از حوزه کاریش پرداخت و از ابتکارات و نوآوریهای انجام شده در ارائه برنامه های حوزه کتاب و کتابخوانی در سطح استان و کشور پرده برداشت .

وی از زارعی خواست تا برای پیشبرد اهداف نهاد کتابخانه های عمومی در مجلس یازدهم نسبت به اصلاح قوانین و دست اندازهای قانونی در مسیر توسعه اهداف کیفی و کمی آن اهتمام نماید .

دکتر آرزو ولیپور از افزایش آمار چشمگیر مشارکت مردمی در برنامه های کتابخانه های عمومی در مازندران  خبر داد و گفت در صورت افزایش حمایت های ملی و استانی نتایج گرانبهایی در آینده ای نزدیک در این حوزه محتمل است .