WhatsAppImage20200511at103904

لبیک به یک دعوت فرهنگی ادامه دارد؛

منتخبان مردم مازندران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مروّج جشنواره کتابخوانی رضوی شدند

پس از دعوت مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از مسئولین استان برای فراخوان مردم به شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، نمایندگان شهرستان های مختلف استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صف مسئولین دعوت کننده از مردم برای شرکت در این جشنواره، پیوستند.به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، نمایندگان جدید مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با برشمردن برخی نکات مهم در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، از مردم برای شرکت در دهمین دوره این جشنواره دعوت کردند که در ادامه بصورت خلاصه به این پیام ها اشاره می شود:

منصور علی زارعی، منتخب مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:
کتاب یار مهربانی است که در پرتو ولایت رضوی مسیر رشد و تحول انسان را فراهم می سازد؛ از همه مردم عزیز بخصوص جوانان و نوجوانان درخواست دارم در این جشنواره بزرگ معنوی شرکت فرمایند.

علی بابایی کارنامی، نماینده منتخب مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود:
بی شک جشنواره کتابخوانی رضوی بهترین عامل پیوند نسل جوان و نوجوان و انقلابی ایران عزیزمان با یار مهربان و سیره اهل بیت (ع) و امام رئوفمان حضرت امام رضا (ع) می باشد.

مهدی سعادتی، نماینده مردم شریف بابل:
شما را به خواندن کتاب های این جشنواره دعوت می کنم تا همگی با مطالعه، فردایی بهتر بسازیم و بتوانیم با استفاده از سیره اخلاقی و سیاسی آن حضرت، با شتاب بیشتری به سمت مبانی اسلام و فرهنگ ناب ائمه اطهار علیه السلام و حقیقت حرکت کنیم ان شاالله.

سید شمس الدین حسینی، منتخب مردم فهیم عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی:
مردم سرزمینم اینبار به بهانه کتاب، جلوه کرامات امام رضا(ع) را به تماشا گذاشتند. آغاز این فریادِ در سکوت، همتی بلند می خواهد و گامی استوار؛ مگر شاه خراسان مدد کند که در این روزهای درد، آستین افراشته، سربازان عرصه قلم، جان دوباره به پیکر این خاک زر خیز، این کهن سرزمین دانش و خرد بریزند.
غلامرضا شریعتی، منتخب مردم شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه:
ترویج فرهنگ اسلامی وایرانی و سبک زندگی دینی و معنوی از خصوصیات بارز جشنواره کتابخوانی رضوی است؛ کتاب های این جشنواره می تواند به عنوان یک ابزار فرهنگی در استفاده بهینه افراد از وقت خود و آگاهی بخشی جامعه موثر ظاهر شود.

کیوان مرادیان، نماینده منتخب مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه ، سوادکوه شمالی و سیمرغ:
بی تردید کتابخوانی، تعالی اندیشه و ارتقای سطح فرهنگی جامعه را به دنبال دارد و تلاش در برگزاری باشکوه جشنواره کتابخوانی رضوی، در عمق‌بخشی به آگاهی و دانش عمومی در رابطه با سبک زندگانی اهل بیت (علیهما السلام) و ترویج آموزه‌های دینی در سطح جامعه مؤثر واقع خواهد شد.

محمدعلی محسنی بندپی، نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت:
از همه مردم فهیم دعوت می کنم تا در جشنواره رضوی که به صورت آنلاین برگزار میشود شرکت نمایند و زمینه ی گسترش فرهنگ کتابخوانی را فراهم آورند و از کرامات پاک ائمه معصومین (ع) به ویژه امام رضا(ع) بهره مند شوند.

رضا حاجی پور، منتخب  مردم شهرستان آمل در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:
بی شک مطالعه آثار ارزشمند و پرمحتوا مرتبط با اهل بیت علیهم السلام که به عنوان هادیان مسیر تعالی بشریت مطرح هستند در ارتقای سطح فکری و معنوی جامعه اثر بخش خواهد بود.

کمال علیپور، نماینده منتخب شهرستان های قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ:
از همه کسانی که می خواهند در مسیر معنویات، مکارم اخلاق، تعالی فرهنگ و دانش و معرفت رشد یابند و خود فرهنگ ساز شوند، دعوت می کنم در جشنواره کتابخوانی رضوی که کتاب های ارزنده ای را برای مطالعه در اختیار می گذارد، شرکت کنند.