Photo311591478

فرمانداران مازندران در مغناطیس جشنواره کتابخوانی رضویپس از دعوت مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از مسئولین ارشد استان برای فراخوان مردم به حضور در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، استاندار و فرمانداران مازندران با صدور پیام هایی، حضور خود را در خط مقدم دعوت به این رویداد مهم فرهنگی اعلام کردند.

فرمانداران شهرستان های مختلف استان در پیام هایی مردم را به شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی فراخواندند. به بخش های مهم پیام های فرمانداران در ادامه اشاره شده است:

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران:

خانواده ها با شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی ، شاخه ای از دریای معرفت اهل بیت(ع) را به منازل خود بکشانند/ تبلیغ جشنواره کتابخوانی رضوی بر عهده همه ادارات و نهادهاست.

عباسعلی رضایی، فرماندار ساری:

جشنواره کتابخوانی رضوی به باور و پذیرش عمومی نسبت به معارف دینی کمک شایانی می کند

محمد آزاد، فرماندار رامسر:

خانواده ها باید موضوع کتابخوانی و تفریح سالم را جدی بگیرند و فرزندان خود را به شرکت در این جشنواره ترغیب کنند.

علیرضا شریعت، فرماندار محمودآباد:

مطالعه کتاب های جشنواره کتابخوانی رضوی در ماه مبارک رمضان، از آنجائیکه به معرفت امامان معصوم(ع) کمک می کند، یک عمل عبادی هم محسوب می شود و امیدواریم مردم قدر این فرصت را بدانند.

فریدون کلبادی نژاد، فرماندار گلوگاه:

دهمین دوره جشنواره رضوی به صورت آنلاین در محیطی کاملا امن ضمن حفظ سلامتی مردم میتواند زمینه ساز آشتی فراگیر با کتاب وکتابخوانی باشد.

محمد ناصر زندی، فرماندار چالوس:

دورهم نشینی با کتاب و کتابخوانی خانوادگی و مطالعه کتابهای ارزشمند از ویژگی های جذاب این جشنواره کتابخوانی است.

عبدالصمد صفرنژاد، فرماندار نوشهر:

روی آوردن به فرهنگ مطالعه با رویکرد دینی به زعم من نوعی سرمایه‌ فرهنگی است که از طرفی به ترویج فرهنگ کتابخوانی و از سوی دیگر به ترویج فرهنگ متعالی دین کمک می‌کند.

حسین منفردی، فرماندار میاندورود:

ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی و سبک زندگی دینی و معنوی از خصوصیات بارز جشنواره است.

کامران پولادی، فرماندار کلاردشت:

در ادبیات تربیتی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همواره نکات بسیار مثبتی وجود دارد و بسیاری از موارد با این معارف حقیقی و ناب قابل اثبات است.

یحیی یوسف پور، فرماندار قائمشهر:

این فرصتی که در جشنواره کتابخوانی رضوی مهیا شده و با توجه به بار معنوی که برآن حاکم است، بسیار مغتنم است که همه مردم فرهنگ دوست و کتابخوان به این مهم توجه و به این سمت حرکت کنند.

عباس همپا، فرماندار عباس آباد:

مسئولیت همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها در برگزاری و انعکاس این جشنواره فراتر از وظایف رسمی و سازمانی است.

سید علی اسد، فرماندار جویبار:

در شرایط موجود جامعه بواسطه شیوع ویروس کرونا که بسیاری از خانواده ها را مجبور به قرنطینه خانگی نمود، این جشنواره فرصت مغتنمی را برای مطالعه و انس گرفتن خانواده ها با کتاب و کتابخوانی ایجاد کرده است.

علی شادمان، فرماندار نور:

جشنواره ای که سعی در معرفی و شناخت همه ابعاد شخصیتی، اجتماعی، سیاسی و معنوی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و حضرت معصومه (س) دارد و در دهمین دوره بصورت ویژه به امام هادی(ع) می پردازد.

قربانعلی ولی زاده بورا، فرماندار بابل:

این جشنواره با بهره گیری از متون دینی و تاریخی، بسیار شیوا و آسان توانسته است ارزش ها و سیره پاک ائمه اطهار را در قالب کتاب های مختلف به مردم بشناساند.

اسماعیل حسن زاده، فرماندار بابلسر:

لازم می دانم از همه مردم عزیز جهت شرکت در این جشنواره که بصورت آنلاین هم برگزار می شود، دعوت بعمل آورم تا زمینه گسترش فرهنگ کتابخوانی را فراهم آورند و از سیره پاک ائمه معصومین(ع) بویژه حضرت امام رضا(ع) بهره مند شوند.

مجتبی حبیب نژاد، فرماندار سیمرغ:

داشتن برنامه مطالعاتی برای اقشار و گروه های سنی متفاوت موجود در جامعه بسیار امر پسندیده و نیکویی است و از سوی دیگر باعث می شود که ادراک ذهنی مشترک در جامعه نسبت به واقعیت های اجتماعی شکل گیرد.

سید جعفر رسولی، فرماندار آمل:

بی شک انس و محبت مردم به امام رضا(ع)، سبب استقبال مردمی از این جشنواره در رده های سنی مختلف خواهد شد.

سعید یزدانی، فرماندار سوادکوه:

از برکات جشنواره کتابخوانی رضوی، ارتقاء سرانه مطالعه و آشنایی با معارف اهل بیت(ع) است که آثار معنوی فراوانی در جامعه خواهد داشت.

عبدالجواد توحیدی مقدم، فرماندار نکا:

از همگان برای همراهی و مشارکت در این جشنواره دعوت کرده و امیدوارم همه مردم بتوانند از برکات معنوی ومعارف رضوی بهره مند شوند.