69818788 551062282294765 6575698542372025551 N

دکتر آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران با اشاره به استقبال کم نظیر مردم ایران از پویش # هر_خانه_ یک_ کتابخانه  گفت: تاکنون ۱۱۰۰ ویدئو به دبیرخانه پویش ارسال شده است  که همچنان ادامه دارد....

وی افزود: استقبال کم نظیر مردم از پویش#هر_خانه_یک_کتابخانه در ایام نوروز و قرنطینه شایسته تقدیر است. این حجم از استقبال از مردم سراسر کشور، که دعوتمان را برای پیوستن به این پویش فرهنگی پذیرفتند، ما را به فردایی روشن در حوزه کتابخوانی بشارت میدهد و انگیزه خدمت را برای کتابداران عزیز صدچندان میکند.
دکتر آرزو ولیپور با اشاره به این مطلب که تاکنون بیش از یک هزار و صد ویدئو از سوی مردم از اقصی نقاط کشور به دست ما رسیده است تصریح کرد : در این ویدئو ها شرکت کنندگان در پویش، کتاب هایی را که در خانه داشته اند و به تازگی مطالعه نمودند را معرفی کردندو همچنان این روند مطلوب ادامه دارد.... 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران هدف از پویش «هر خانه یک کتابخانه»  را مطالعه کتاب های خوانده نشده در قفسه های کتاب خانگی و تشویق به ماندن در خانه عنوان کرد و گفت:اثبات شوق مردم به کتابخوانی از دستاوردهای این پویش بود که باعث شد بسیاری از مردم، زندگی مشتاقانه خود با کتاب را اعلام نمایند و بعضی ها هم با کتابخوانی آشتی کنند.

دکتر آرزو ولیپور خاطر نشان ساخت : روزهای در خانه ماندن بهترین فرصت را برای عادت کردن به مطالعه فراهم آورد و خوشحالیم که با پویشی که راه اندازی کردیم، در این اتفاق مهم فرهنگی سهیم بوده ایم. ✍ مسلماً سرانه کتابخوانی پس از قرنطینه بسیار متفاوت از پیش از آن است و از آنجائیکه از لذت مطالعه به راحتی نمی توان گذشت، امیدواریم این افزایش سرانه پایدار بماند و حتی بیشتر هم شود.