Zfh

دکتر آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران با بیان این مطلب که دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با 12 عنوان کتاب در گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال بصورت مجازی آغاز شده است. این جشنواره یک فرصت طلایی را برای خانواده ها ایجاد می کند تا با کتابخوانی، معرفت دینی خود را بالا ببرند و در یک رقابت فرهنگی در سطح ملی هم مشارکت داشته باشند , گفت : لذت مطالعه هدفمند و همزمان برای همه اعضای خانواده، از ویژگی های این جشنواره است که از سوی نهاد کتابخانه های عمومی برای مردم عزیزی که این روزها در قرنطینه به سر می برند، در نظر گرفته شده است و می تواند ساعت های در خانه ماندن را به لحظات با ارزش کسب آگاهی و فضیلت تبدیل کند. کتابخانه ها در زمان آغاز جشنواره تعطیلند در حال حاضر امکان استفاده از نسخه های دیجتال کتاب ها وجود دارد و امیدواریم بزودی با پایان یافتن بیماری کرونا و بازگشایی کتابخانه ها، فرصت کافی برای بهره مندی از نسخه های مکتوب این کتاب ها هم برای علاقمندان بوجود آید.

وی افزود: این دوره با 12 کتاب، شامل 3 کتاب برای گروه سنی کودک، 3 کتاب برای نوجوانان و 6 کتاب برای رده سنی بزرگسال، علاوه بر زندگی امام رضا(ع)، بصورت ویژه به روی زندگی امام هادی(ع) هم تمرکز شده است که با توجه به عناوین متعدد، انتخاب برای مخاطبان، متنوع شده است.
دکتر آرزو ولیپور تصریح کرد : پویش «هر خانه یک کتابخانه» که در روزهای قرنطینه راه اندازی شد و با همکاری نهاد بصورت ملی ادامه یافت و استقبال خوب مردم در سطح کشور را هم در پی داشت، را همراهی کنیم و با آغاز جشنواره کتابخوانی رضوی، مردم عزیز می توانند با تمرکز به روی این کتاب ها که دسترسی به نسخه دیجیتال آنها هم به راحتی ممکن است، این پویش را ادامه دهند و روزهای پرخاطره ای را با محوریت امام رضا(ع) در قالب مطالعه رقم بزنند.