WhatsAppImage20200211at25949PM

 کتابداران مازندران به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرهای مختلف، کافه کتاب انقلاب را در مسیرهای راهپیمایی برپا کردند.

آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان باحضور در جمع راهپیمایان شهرستان قائمشهر، از غرفه کافه کتاب انقلاب ویژه کتابخانه های عمومی دیدن و در میان ازدحام جمعیت حاضر در کافه، با آنهابه گفتگو پرداخت.
ولیپور در خصوص این برنامه فرهنگی اظهار داشت: کافه کتاب انقلاب در سراسر استان برپا شده و در چند شهرستان به دلیل برودت بالای هوا در مصلی دایر شده است.
وی افزود: برنامه های مختلفی چون معرفی کتاب، نقد و بررسی، گفتگو پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب با حضور کارشناسان، نقاشی ویژه سردار سلیمانی، شعرخوانی و رجز خوانی انقلابی کودکان خطاب به ترامپ، کاردستی، جمع خوانی و مسابقات مختلف بخشی از برنامه های کافه کتاب انقلاب بوده است که نشاط اجتماعی و بصیرت انقلابی مردم را در موقعیت های اینچنین می شود فهمید‌.
گفتتی ست حجم استقبال مردم از برنامه های این کافه ها به قدری بود که در سرمای هوا بسیاری از مردم خارج از فضای کافه و زیر باران ایستادهو نظاره گر اجرای برنامه ها بودند.