به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین یادواره ۸۸شهید جانباز آذربایجان شرقی برگزاری چنین مراسمی را ابتکار خوبی دانست که فرصتی برای تکریم نقش خانواده ها و به ویژه همسران جانبازان است.

او با تاکید بر نقش بسیار مهم همسران در گذران زندگی روزمره جانبازان همسران جانبازان را عزیزترین زنان در جمهوری اسلامی ایران خواند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب برای جلوگیری از به نتیجه رسیدن انقلاب افزود: دشمنان با بسیج همه امکانات و ترور ۱۷هزار نفر از بهترین افراد در کشور نتوانست به اهداف شوم خود برسد.

سردار پورجمشیدیان همچنین با گرامیداشت شهدای عملیات والفجر هشت و بیان نقش رزمندگان آذربایجان در این عملیات ،آن را بزرگترین عملیات آبی خاکی خارج از مرزها خواند که سبب مجاهدت رزمندگان و غواصان در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

او همچنین با اشاره به تقارن راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن با چهلم سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و بیان نقش فرماندهی و مدیریتی وی در راه اندازی جبهه مقاومت افزود: کار بزرگ تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی در راهپیمایی روز ۲۲بهمن تکمیل خواهد شد و وحدت و یکپارچگی ملت ایران بار دیگر به نمایش در خواهد آمد.