NewsImage74458496IMG20190930WA0000

راحله حاجیان مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری مرکز استان، در نشستی که با بانوان شاغل در شهرداری منطقه 2 برگزار شد ضمن تأکید بر نوع و روش زندگی  در محیط خانواده و تأثیرات آن بر محیط بزرگتر و گسترده تر اظهار داشت: امروز اینجا و در کنار شما هستم تا مراتب تقدیر و تشکر خود را به شما جهت این همه همکاری و همیاری وتعامل با مجموعه مدیریت شهری اعلام دارم   .

 

وی با اشاره به فرموده ی امام کاظم(ع) در خصوص سبک زندگی اسلامی، زیبایی و آراستگی ظاهری و باطنی در انسان و تعمیم آن در زندگی اجتماعی و محیط کار خواستار عنایت و توجه بیشتر به مسائلی از این نوع وسبک زندگی دینی اسلامی شد .

 مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری ساری با بیان اینکه انسان خلیفه الله است عنوان کرد :نقش و جایگاه زن در پرورش انسان ، ایجاد آرامش و آسایش و پیشرفت خانواده و جامعه بسیار بارز و حیاتی است  ودر حقیقت زن بعنوان مربی وپرورش دهنده در خانه واجتماع می تواند هنرمندی نقش آفرین باشد .

 

حاجیان با اشاره به مصوبه هیأت دولت مبنی بر بکارگیری 30 درصدی از ظرفیت بانوان در دستگاه های دولتی و غیر دولتی اظهار داشت : با عنایت به  نظر مثبت واعتقاد مهندس رجبی   شهردار محترم نسبت به بکارگیری بانوان در پست های مهم وبستر سازی جهت دستیابی به این اهداف امید آن داریم که شما همکاران را در مراتب بالاتر ببینیم ولازمه آن بروز توانمندیها وشایستگی اداری واجتماعی می باشد.

 

مشاور شهردار ساری در امور بانوان وخانواده تاکید کرد بانوان شهرداری به جهت تعاملات و .مناسبات اجتماعی قوی  بعنوان پیشانی ادارات محسوب می شوند وتاثیر گذاری آنان درمحیط اجتماعی حائزاهمیت می باشد.